Rostu jako z vody

Náš "miláček" se stal nedílnou součástí rodiny. Občas je k pomilování, občas na zabití. Naučili jsme se schovávat nabíječky po té, co až na jednu, všechny překousal. Je prostě zrzavý ďáblík:).

Páni, ten čas letí. Už mám půl roku. Vousáč mě vážil, čtyři kila, tak nevím, jestli nezačnu držet dietu. Jenže dobrůtek mám vždy dost a miska je plná celý den.Každé ráno máme s Velkou rituál. Dostanu do misky kapsičku a pak jdeme do koupelny. Velká si čistí zuby,já skočím do vany. Koupel s pěnou nemusím, ale čerstvá, tekoucí voda z kohoutku to je jiná. Mňam.  Vyskočím na zadní packy a je to. Musím ovšem uznat, že voda v misce je dobrá na hraní, naučil jsem se cákat kolem a jak mi to ,panečku, jde.

Po snídani je nejlepší dát si šlofíka. Velká stejně někam skoro každé ráno odchází a nemám koho zlobit. Než přijde Vousáč, tak si zdřímnu. Jen na jedno oko, pečlivě poslouchám a jakmile slyším, že se vrací, jdu ho přivítat. Považuji to za kočičí slušnost a navíc mám zaručeno, že na uvítanou bude škrabkanda.

Jednou misku vylížu moc rychle. Za chvíli je mi nějak divně, bříško bolí a divně škrunká. Ležím na gauči jako oukropeček.

"Copak, Burbí, bolí bříško? Nemáš tak hltat,“ mentoruje Velká.

Dobrá rada, to už vím teď taky. Je mi hůře a hůře. Žalostně mňoukám. Pomozte mi někdo. Velká mi masíruje bolavé bříško. Trochu se mi uleví a najednou šup. Snídani má Velká v klíně. Asi jsem se poblinkal. To je úleva. Poplašeně koukám, teď určitě dostanu na zadek.

"Už je líp? Zkoumá Velká.

"Taky jsi mohl zvracet někde jinde. Jdu se převléci.“

Nemohl. Já to nestihl. Výprask se kupodivu nekoná.

Sotva venku vykoukne sluníčko, přestěhují dospěláci škrabadlo na balkón. Paráda. Hezky si hovím a celý den pozoruji cvrkot kolem. Nejraději ptáky. Jak asi chutnají? Musím jednoho ulovit. Až poletí kolem, skočím. A je to, místo ptáka padám dolů ze čtvrtého patra. Co teď? Co mám dělat, nejsem pták. Mám sedm životů, tak uvidíme. Kočky pomoooc. Auuu, tvrdé přistání, sice celý, ale packy bolí a jak se teď dostanu domů? Mňau, mňau. Pitomí ptáci. Jdu se schovat do křoví, tady to neznám. Naštěstí mě Vousáč hned hledá. Tak rád jsem zpátky. Vyčerpáním prospím celý den. Vousáč pro jistotu připevní na balkón síť, s lítáním je konec. Musím si najít jinou zábavu.

To umím bezvadně. V kuchyni na stěně jsou tapety, vůbec se mi nelíbí, opravdu bych rád věděl, po kom mají páníčci tak otřesný vkus. Pryč s nimi. Stačí seknout a trhat, jupíí. Jde to skvěle, ale dá to zabrat. Musím se hodně snažit, úspěch však zaručen. Bohužel Velká mou snahu neocení.

"Burbí, nechej toho!!“

Tůdle, ani náhodou, baví mě to. Za pár dní je dílo dokonáno a z tapety jsou jen cáry. Jsem to ale šikulka. O víkendu Vousáč sundá zbytek a stěnu namaluje na fialovo. Tě pic, příšerná barva, že já nenechal tapetu. Pozdě bycha honiti.

Poslední dobou vedou velcí divné řeči.

"Počkej, Burbí, za pár dní dostaneš brášku.“

Tak fakt nevím, je to nějaká nová hračka? To by se mi líbilo. V noci se mi o ní zdá, tak uvidíme.

 

Autor: Kamila Sztwiertniová | sobota 22.8.2015 18:54 | karma článku: 13,06 | přečteno: 309x
  • Další články autora

Kamila Sztwiertniová

Kočičí (ne)láska

Vždy jsme měli doma nějaké mazlíčky. Naší domácnosti prošli králík,morče, křečík, pískomil, hadi, pes, bílé myšky. Před dvěma lety jsme si pořídili mainské mývalí kočky. Inteligentní plemeno a miláčci rodiny.

9.4.2017 v 11:10 | Karma: 21,38 | Přečteno: 394x | Diskuse| Poezie a próza

Kamila Sztwiertniová

Dvacítka

Takové malé zamyšlení nad manželským životem. Není vždy jednoduchý, ale já bych neměnila. A také není třeba ho brát příliš vážně.

9.10.2016 v 11:47 | Karma: 14,95 | Přečteno: 420x | Diskuse| Poezie a próza

Kamila Sztwiertniová

Milá paní, neseme vám psaní

Malé zastavení v čase. Občas se myšlenky zatoulají do dob minulých a zavzpomínat si není vúbec špatné.

22.6.2016 v 18:42 | Karma: 10,54 | Přečteno: 277x | Diskuse| Poezie a próza

Kamila Sztwiertniová

Domácí makačka

Na první pohled se jeví jako naprosto úžasná věc, leč stačí se podívat více a...není všechno zlato, co se třpytí.

29.5.2016 v 11:34 | Karma: 10,20 | Přečteno: 394x | Diskuse| Poezie a próza

Kamila Sztwiertniová

Nudné novinky

Po delší době se dostávám k napsání pár řádků. Dny jsou příliš krátké a čas ubíhá rychleji, než bych chtěla. Taky mě přepadla jarní lenost:).

24.4.2016 v 8:24 | Karma: 7,72 | Přečteno: 268x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

26. dubna 2024  17:05

Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

Dostával jsem balíčky, ne peníze, řekl Bystroň ke kauze úplatků od Rusů

26. dubna 2024  16:37,  aktualizováno  16:50

Poslanec Alternativy pro Německo (AfD) Petr Bystroň v kauze možných úplatků od proruské sítě řekl v...

Wau, skvělé, úžasné. Podvodníci imitují známé weby, falešné jsou i komentáře

26. dubna 2024  16:39

Internetoví podvodníci zneužívají zavedené značky a snaží se tak z lidí vylákat peníze. Podvrhnuté...

  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 559x
Život je pes. Zvířata miluji.

Seznam rubrik