Práce a zase práce:).

Po delší době pár písmenek. Nějak nestíhám nic, natož psát a už mě prstíky svrběly. Psaní je jako droga...časem má člověk absťák:),

   Konec roku kolem proletěl kosmickou rychlostí, pamatuji si první prosinec a po té jen šmouhu, kdy jsem nestihla postřehnout datum, den, noc. Důvod je jednoduchý, snaha o vylepšení neutěšeného rodinného rozpočtu mě dovedla k myšlence najít brigádu. Roky čumící do pc kancelářská krysa se rozhodla pracovat ručkama. To přeci zvládnu, nejsem žádné béčko. Sebevědomí až na půdu postupem času končí ve sklepě. Plná elánu nastupuji do Tesca na noční doplňování zboží. Jednak mám obchoďák kousek od baráku a navíc tam pracuje mužík. Na prosinec si plánuji směny vždy pátek, sobota, neděle. Jindy čas nemám, neb musím zvládat i hlavní práci účetní.

"Neblázni, neber si pro začátek tolik směn, to nedáš,“ radí dlouholetý zkušený zaměstnanec Tesca.

"Tsss, nepodceňuj mě,“ odvětím.

"Jak myslíš, poradit si stejně nedáš."

Má pravdu, nedám. Jsem paličatá a na chyby musím přijít sama.

 

První noční jde, rozkoukávám se. Neustále běhám po obchodě sem,tam zmatená jako včela a hledám zboží, které mám doplnit. Je to zvláštní, v Tescu nakupuji roky a přesto přehled nemám. Ráno mám nohy zaražené až v prdeli. Osm hodin na nohou je znát. Přes den se snažím vyspat, ale organismus protestuje, spí se v noci. V pondělí se ploužím do kanceláře šnečí rychlostí, každý sval ve stárnoucím těle protestuje proti každému pohybu, proti všemu.

"Ahoj, Kami,“ co se ti stalo? Vypadáš jako mrtvola.“ zjišťuje kolegyně Hanča.

"Nic, jen jsem se přiblížila manuálně pracujícímu lidu velmi zblízka. Netušila jsem, že nosit balení mouky, krabice rumu a bedny piv je tak náročné.“

"Ber to pozitivně, práce šlechtí.“

"Hmmmm,“ na více se nezmůžu a snažím se udržet otevřené oči a fungující mozek.

Litry kofeinu, cukr, sirky mezi oči. Přežiji a večer upadnu do spánkového kómatu.

 

Postupně si zvykám : spát, kdykoli a kdekoli to jde, hravě najít i regál s kustovnicí čínskou, držet v jedné ruce balení mléka a v druhé neperlivou Dobrou vodu. Baví mě to, mám pohyb a vyčistím si hlavu. Už jsem i načichla teskáckou úchylkou. Když jdu nakupovat a spatřím mezi moukami láhev coly, odnesu ji na své

Zákazníci jsou hajzlíci, zboží přemísťují, nebo částečně sežerou a dělají mi v tom chaos. Být na mě, zakáži ji jim vstup. To by byla krása. Zboží na svém místě hezky v řadě vyrovnané jako vojáci, nic neubývá, není třeba doplnit. V noci chlastáme a hrajeme mariáš, nohy hozené na bedně od piva.

 

Poznala jsem jiné lidi a jsou prima. Umím „postavit čelo.“ Jsem pořád samá modřina, oděrky od krabic, ale už to není taková hrůza.

Jen ten prosinec chybí. Vánoce jsem chystala letmo. Poprvé jsem neměla umytá okna. Tak tak jsem stihla nakoupit a zabalit dárky. Vánoční večírek firmy šel mimo mě. Kolem dvacátého dojely děti domů a já prala, vařila, strojila stromek a přitom spala. První, druhý svátek vánoční byla na noční.

Leden si snad užiji. V obou svých zaměstnání.

Autor: Kamila Sztwiertniová | sobota 9.1.2016 13:32 | karma článku: 7,69 | přečteno: 182x
  • Další články autora

Kamila Sztwiertniová

Kočičí (ne)láska

Vždy jsme měli doma nějaké mazlíčky. Naší domácnosti prošli králík,morče, křečík, pískomil, hadi, pes, bílé myšky. Před dvěma lety jsme si pořídili mainské mývalí kočky. Inteligentní plemeno a miláčci rodiny.

9.4.2017 v 11:10 | Karma: 21,38 | Přečteno: 394x | Diskuse| Poezie a próza

Kamila Sztwiertniová

Dvacítka

Takové malé zamyšlení nad manželským životem. Není vždy jednoduchý, ale já bych neměnila. A také není třeba ho brát příliš vážně.

9.10.2016 v 11:47 | Karma: 14,95 | Přečteno: 420x | Diskuse| Poezie a próza

Kamila Sztwiertniová

Milá paní, neseme vám psaní

Malé zastavení v čase. Občas se myšlenky zatoulají do dob minulých a zavzpomínat si není vúbec špatné.

22.6.2016 v 18:42 | Karma: 10,54 | Přečteno: 277x | Diskuse| Poezie a próza

Kamila Sztwiertniová

Domácí makačka

Na první pohled se jeví jako naprosto úžasná věc, leč stačí se podívat více a...není všechno zlato, co se třpytí.

29.5.2016 v 11:34 | Karma: 10,20 | Přečteno: 394x | Diskuse| Poezie a próza

Kamila Sztwiertniová

Nudné novinky

Po delší době se dostávám k napsání pár řádků. Dny jsou příliš krátké a čas ubíhá rychleji, než bych chtěla. Taky mě přepadla jarní lenost:).

24.4.2016 v 8:24 | Karma: 7,72 | Přečteno: 268x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Odvrátili jsme dronový útok na Minsk z území Litvy, tvrdí Bělorusko

25. dubna 2024  13:11,  aktualizováno  13:15

Šéf běloruské tajné služby (KGB) Ivan Tertel ve čtvrtek uvedl, že se podařilo zmařit dronový útok...

Ministerstvo vyčlenilo vakcíny pro těhotné. Válek apeluje na přeočkování dětí

25. dubna 2024  11:30,  aktualizováno  13:10

V Česku stále rapidně přibývá případů černého kašle. „Registrujeme 956 nových případů,“ řekla...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  13:10

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  13:05

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 559x
Život je pes. Zvířata miluji.

Seznam rubrik