Diskuse

Dvacítka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-) ideální není nikdo, taky mám své mouchy, ale děkuji.

0 0
možnosti

To klidně můžu: boty mám jedny na jaro a podzim, jedny na léto a kozačky, vydrží tak dva roky. To máme třicet párů, kabelku mám pátou a voňavky kupuji do dvouset korun, vydrží tak tři měsíce a to je osmdesát kousků:). Lítaní po obchodech s hadříky, botičkami a serepetičkami mě nebaví a kupuji jen to, co nutně potřebuji.

0 0
možnosti

Tak to jste ideální žena, toužil jsem celý život takovou potkat, bohužel marně. Je nespravedlivé a sobecké, že Váš muž jako jediný má doma takový klenot:-).

Hezké počtení.:-)

0 0
možnosti

Když jste manžílkovi spočítala ta piva a spol. - co takhle uvést kolik jste koupila párů bot, kabelek, voňavek:-). Snad příště ...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 559x
Život je pes. Zvířata miluji.

Seznam rubrik