Ženy jsou z Venuše, muži z Marsu (bohužel?)

Dlouhou dobu se snažím porozumět opačnému pohlaví. Ve své podstatě už čtyřicet šest let. Pravda prvotní kontakty si nepamatuji.

Možná vedle mě v porodnici ležel rozkošný chlapeček a snažil se pláčem sdělit důležitou informaci, leč jsem nepochopila. Zřejmě chyba v přijímači, jsem technický antitalent Nepochopení šifrovaného vysílání mužů se jako nit vine mým ženstvím. Některé kód jsem pečlivým pozorováním, dlouholetým studiem rozluštila, jiné zůstávají v anonymitě.

Školka a Péťa. Modrooký blonďáček, kusanec. Tajná pusa za závěsem a s brekem běžím žalovat paní učitelce. Idol mě po té míjí obloukem. Uslintané, mokré sdělení jsem nepochopila.

Základní škola a začínám se malinko orientovat. Lísteček se srdíčkem chápu. Koukání zrcátkem pod sukni a tahání za gumu podprsenky už méně. Nastavení nohy při cestě od tabule vůbec ne. Jsem mimoň. I přesto první rande v osmičce je úžasné. V kině na pohádce Šíleně smutná princezna dostávám to mokré a je to hezké.

Na střední jsem ostřílená borka, mám za sebou dvě pusy. Bohužel to nikdo neocení. Ve druháku se spolužačky chlubí, že už to...Asi dostaly více pus. Jsem mimoň. Pointu pochopím až mnohem později. Jednou se na školní chodbě se srazím s Martinem.

"Máš hezké oči a úsměv.“ Hurá, chápu. Jasné a přímé.

Rok a pointu „to“ stále nechápu. Muže ještě méně. Martin mizí v dáli na VŠ.

I přes neznalost pánů tvorstva s jedním (vlastně druhým) žiji dvacet let a v šifrách jsem celkem dobrá. Používám překladač řeči z Marsu. Naprosto přesně vím, nač se ptát a nač ne.

"Miláčku, mám nové šaty.“ (Nečekám pochvalu, jen konstatuji).

"Sluší ti.“ (Nezvedne pohled od pc.)

"Chutnal ti oběd?“

"Jo.“ (Neví, co jí, ale hlavně, když je toho hodně.)

"Nepůjdeme na procházku, je hezky.“

"Klidně, mám žízeň.“ (Musím najít trasu, která končí v hospodě.)

"Na víkend přijede moje maminka.“

"Moc rád bych se jí věnoval, bohužel musím do práce.“ (Blbost, ulije se z návštěvy.)

"Nejsem moc tlustá?“

"Ani ne, taková akorát.“ (Zhubni deset kilo.)

Věty typu:

"Máš mě rád?“

"Jsem ta jediná?“

"Mohl by jsi pověsit obrázek?“

"Kape kohoutek.“

Naprosto vymazány ze slovníku.

Jsem už nemimoň a proto také občas šifruji.

"Dnes je teplo a musím doplnit tekutiny.“ (Ha, ha chce peníze na pivo.)

"Miláčku, udělám Ti čerstvý džsus z pomerančů. Osvěží a je plný vitamínů.“

"Jsi skvělá.“ (Vím a mažu pro pivo.)

"Přijede kámoš a jdeme na pivo.“

"Užij si to a dávej na sebe pozor.“ (Jestli zase přijdeš na šrot až ráno, máš kufry před dveřmi.)

"Nějak mě dnes bolí záda.“ (Sex nečekej.¨)

"To je mi líto, nechceš masáž?“ (Padavko jeden, kde jsou ty doby, když jsi škemral.)

    Stačí nějakých dvacet let a budu dokonalá.

 

V důchodu napíši slovník.

Autor: Kamila Sztwiertniová | sobota 25.7.2015 12:21 | karma článku: 16,70 | přečteno: 1016x
  • Další články autora

Kamila Sztwiertniová

Kočičí (ne)láska

Vždy jsme měli doma nějaké mazlíčky. Naší domácnosti prošli králík,morče, křečík, pískomil, hadi, pes, bílé myšky. Před dvěma lety jsme si pořídili mainské mývalí kočky. Inteligentní plemeno a miláčci rodiny.

9.4.2017 v 11:10 | Karma: 21,38 | Přečteno: 394x | Diskuse| Poezie a próza

Kamila Sztwiertniová

Dvacítka

Takové malé zamyšlení nad manželským životem. Není vždy jednoduchý, ale já bych neměnila. A také není třeba ho brát příliš vážně.

9.10.2016 v 11:47 | Karma: 14,95 | Přečteno: 420x | Diskuse| Poezie a próza

Kamila Sztwiertniová

Milá paní, neseme vám psaní

Malé zastavení v čase. Občas se myšlenky zatoulají do dob minulých a zavzpomínat si není vúbec špatné.

22.6.2016 v 18:42 | Karma: 10,54 | Přečteno: 277x | Diskuse| Poezie a próza

Kamila Sztwiertniová

Domácí makačka

Na první pohled se jeví jako naprosto úžasná věc, leč stačí se podívat více a...není všechno zlato, co se třpytí.

29.5.2016 v 11:34 | Karma: 10,20 | Přečteno: 394x | Diskuse| Poezie a próza

Kamila Sztwiertniová

Nudné novinky

Po delší době se dostávám k napsání pár řádků. Dny jsou příliš krátké a čas ubíhá rychleji, než bych chtěla. Taky mě přepadla jarní lenost:).

24.4.2016 v 8:24 | Karma: 7,72 | Přečteno: 268x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Máš jiný názor? Tak tohle je výsledek. Kaliňák o zákulisí atentátu na Fica

18. května 2024

Premium Je jedním z nejbližších lidí premiéra Roberta Fica ve straně Smer-SD. Byl ve všech Ficových vládách...

Se samopalníky šli svrhnout komunisty. Proč největší Prokešův puč nevyšel

18. května 2024

Premium Před 75 lety, v polovině května 1949, se měl odehrát vůbec nejvážnější ozbrojený pokus o svržení...

Hlavně díky manželce. Britský premiér Sunak je se svou ženou bohatší než král

17. května 2024  22:12

Britský premiér Rishi Sunak a jeho manželka Akshata Murtyová v loňském roce, kdy byl Sunak celou...

Vlak na Děčínsku usmrtil člověka, provoz na trati do Ústí nad Labem byl přerušen

17. května 2024  18:10,  aktualizováno  21:32

Vlak u Dobkovic na Děčínsku v pátek vpodvečer srazil člověka. Na místě podlehl svým zraněním, řekl...

Rozdáváme batolecí mléko ZDARMA
Rozdáváme batolecí mléko ZDARMA

Na cestě mateřstvím se potkáváme s různými výzvami. V případě výživy našich nejmenších představuje kojení ten nejlepší základ. Pokud však kojení...

  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 559x
Život je pes. Zvířata miluji.

Seznam rubrik